16.07

Nu har jag hunnit städa, läsa ut Da vinci koden, diskat, hjälpt mamma att göra efterätt och smått börjat packa lite. Mamma och pappa har varit och köpt en till resväska till mig så imorgon och på måndag kommer dagarna bestå av att packa. Jag vill verkligen ha med mig allt. Till och med mina kära O.C boxar, men jag får faktiskt lov att lämna dem hemma. Om jag inte har nämnt det tidigare så är min kamera helt kapput så jag har inga roliga bilder att bjuda på. Ska köpa mig en ny så fort jag landat i U.S. Nu ska jag ta en dusch och börja göra mig iordning inför kvällen, det kommer bli awesome. Sista natten med gänget!

Kommentarer
Postat av: johanna rova

åh shiit! jag förstår att du är nervös.. men det kommer gå bra! :D



serri, jag ha ringen aning om vad man ska ta med sig... vad ska man ge familjen osv? Några bra tips?

2009-08-08 @ 17:05:19
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: Julia

varsegod! :) Joda de rullar på som vanligt så! sj då? :)

2009-08-08 @ 20:02:37
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0