Day after day

Ännu en dag i USA har gått. Skolan rullade på som vanligt, blueday idag och ni vet ju vad jag tycker om blueday. Jag har inget ämne med nån jag känner och på lunchen känner jag ingen heller. Efter skolan fick jag skjuts av en kille som heter Vincent och hans kompisar vi stannade på Sonic och köpte slush, denna gång blev det en cherryslush och det var ett riktigt körsbär i hihi. Jag fashineras varje gång av deras frukter i slushen! När jag kom hem pluggade jag som vanligt, har prov på torsdag i Introduction to art och jag vill gärna ha ett bra resultat på det provet, är halvt rädd för läraren. Inte rädd, men hon är allmänt konstig och läskig. Legally Blonde går på TV senae ikväll så jag ska nog sätta mig och se den filmen sen blir den bums i sängen för klockan ringer imorgonbitti klockan 06.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0