Dressed in love

Hej bloggen. Nu håller jag på att packa ihop det sista, jag har vägt båda väskorna och dom vägde båda sisådär 13 kilo så jag kan proppa in lite mer kläder. Var på stan idag och växlade pengar, köpte sockar och ett fodral till datorn så nu ska jag vara väl förberedd. Har varit ute på en promenad med Tova så hon fick bada i älven, usch vad jag kommer sakna henne..Emelie, Frida och deras mamma ska komma förbi i eftermiddag och säga hejdå. Den här dagen vill jag egentligen bara ska ta slut, det är så jobbigt med allt avsked. Jag låter som en tönt nu men blä..Jag uppdaterar innan jag åker till flygplatsen! xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

~åh, jag blir så avis!!! fuck sts och att jag inte vet något.



men oj. shit. jag ska försöka pressa i allt i en...orkar inte betala övervikt osv :) när är du framme i staterna?

2009-08-10 @ 15:34:07
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0