En långkörare

Det är helt sjukt, galet, roligt, sorgligt och ja allt att jag åker imorgon. Eller jag åker ju inte direkt till USA men jag åker från Umeå, mitt hem, min familj, min älskade hund, mina vänner, min skola. Min hjärna har fortfarande inte riktigt smält att om två dagar befinner jag mig i det stora landet i väst, mitt nya hemland för ett år. Redan nu känns det faktiskt som att familjen verkar super. Alla verkar jättetrevliga och att dem har haft en utbytestudent förut gör saken bara bättre för då vet dem vad dem håller på med haha. Och dessutom har dom sagt flera gånger hur mycket dom längtar tills att få träffa mig, och jag känner precis samma sak. Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite av känslorna som fullkomligt väller över. Middagen gick bra, sa hejdå till mina kusiner och min mormor. Som tur är så kommer John och Linn med barnen till flygplatsen imorgon. Där kommer också Moa vara. Och mamma, pappa och Albin såklart. Känner just nu att jag inte kommer kunna hålla gråten borta imorgon. Känns som att jag skulle kunna börja gråta nu bara för att mitt huvud är helt fullproppat med tankar och känslor. Galet säger jag bara. Nu ska jag och min älskade mor se Da vinci koden sen blir det sängen och imorgon börjar äventyret!!

Kommentarer
Postat av: Alice

HEJDÅ!!!!!! kommer att kolla in här varje dag, så du vet!!!!

2009-08-10 @ 10:50:36
Postat av: Julia

härligt!

2009-08-10 @ 11:10:26
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0