Helgen!

Hej bloggen. Har haft fullt upp hela helgen. I fredags for jag, John och Nancy ut och åt. Vi åt på ett ställe som heter Landing. Man ser ut över älven som går genom staden. Mycket gott. Efter det åkte vi hem och jag, Nancy och Patrick åkte till Wal-mart och köpte massvis med grejer som han skulle ha med sig till college. Jag skojar inte om vi var där i över en timme! I lördags så åkte jag coh Nancy först in till downtown Washington och tittade på lite gamla affärer och gick på farmers market sen åkte vi hem och förberedde oss för resan till Columbia där Patrick ska gå på college. Det var grymt där, bara en massa lägenhets hus med bara college studenter, pool, beachvolley plan osv. Riktigt grymt. När vi kom hem åkte vi vidare till deras kompisar som hade haft en babyshower för deras dotter som ska ha barn i oktober. Efter nån timme åkte vi hem och såg på Deja Vú. Idag så var vi först i kyrkan som ja, ja. Jag vet inte vad jag ska säga. Stod där bara som ett fån men det gick ganska fort. Åkte hem åt en asgod frukost bestående av blueberry pancakes, korv och fruktsallad. Sen tog vi bilen och hämtade upp Nancys mamma och åkte till St Louis och hälsade på ett par släktingar som hade fått varsit barn. Supergulliga verkligen. Och nu sitter jag här hemma och har gjort lite läxor, pratat med mamma och pappa och hunnit catha upp med lite vänner från Sverige. Där nere sitter dem och spelar spel, så har tänkt att gå ner och joina dom så dom inte tror att jag har dött eller nått!
xxxxx



Mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0