Knock you down

Hej, äntligen en dag värd att uppdatera. Idag på skolan hade vi årets första mass, en slags gudstjänst. Alla elever samlades i gympahallen där kören sjöng och det var värsta korset i mitten och allt. Sen tog man nattvarden, eller inte jag då men alla andra. Jag behöver inte ta det eftersom jag är utbytesstudent och dessutom inte katolik. Men det var rätt intressant att bara sitta och titta på. Bättre än vanligt lektion iallafall. Efter skolan såg gjorde jag läxa osv, sen kom Elisabeth och hämtade upp mig och vi åkte först till Sonic och köpte slush sen vidare till Hubbet Sport och Wal-Mart. När vi skulle åka ifrån Wal-Mart och åka och forstätta våran shoppingtur och äta middag så startade såklart inte hennes bil. Men efter lite hjälp så var den tillslut igång, åkte hem efter det eftersom vi inte visste hur länge bilden skulle hålla och hennes mobil var död. Men jag fick mig lite basic shopping på Wal-Mart såsom tops och nagellack. Kom hem och åt lite enchiladas och nu sitter jag på mitt rum och ska göra theology läxa..Imorgon så får vi ha vanliga kläder i skolan om vi betalar en dollar. Yes! Men jag får inte ha håliga jeans, för uringade tröjor eller sandaler. Det blir nog converse, tisha och jeans för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0