KRANGEL

Hej! Mitt internet pa min laptop funkar inte, Patrick maste har tagit med sig nagon sladd eller natt nar han flyttade..Det suger verkligen, men vi ser val om det fixar sig. Idag var det riktigt varmt ute, vilket jag ar glad for. Skolan var sisadar, gillar inte blueday. Jag har bara massa dryga amnen da. Och jag maste maste maste kopa en kamera, ska se till att gora det i veckan. MASTE. Vi har atit jattegod pizza har idag, yummi. Fick pizza till lunch ocksa men den har var mycket godare. Jag har inte sa mycket mer att beratta. Ett flummigt inlagg jag vet, om nan har nagon fraga sa fraga pa!!


Kommentarer
Postat av: alice

vilka ämnen äre på blueday?

2009-08-20 @ 09:14:21
Postat av: Frida

Ja men vilka ämnen är de på blue dag/goldday då? :)

Och sen tänkte ja fråga vad du tycker om skoluniformen? Jobbigt eller klarar du dej med den`?

2009-08-20 @ 10:12:56
Postat av: Malin

är killarna snygga? skala 1-10



första skoldagen idag saknade dig vill jag lova! och du gjorde helt rätt att fara! vi lever typ i en byggarbetsplats... inte kul man hör typ borrar och ser sexiga gubbar all day long. dom har typ också spärrat av vissa delar så man måste gå övervägen vilket är fett drygt! + alla ettor som ser ut som igelkottar med all vax dom anväder. men alla i klassen är desamma inkulsive maud (L) eller ludde har piffat upp sig tagit av sig brillorna och fixat frillan ;)



hare bäst! pusss

2009-08-20 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0