Saturday

Hej bloggen! Igar efter skolan akte jag och Nancy till ett snabbmatstalle som heter Sonic och kopte dricka det var happy hour sa det var lite billigare, jag tog en strawberry slush som var hur god som helst. N'r jag kom hem s[g jag att der var riktiga krossade jordgubbar i den! Det var ca en halvliter slush ocksa, den var BIG! Efter det akte vi till kyrkan dar hon skulle traffa ett brudpar. Nancy  brukar hjalpa brudpar med dekorationer till deras brollop osv. Vi akte hem och jag gjorde en av mina tusenmiljadermiljoners laxor. Sen drog vi till Los Cabos och at middag. God mexikansk mat, jag tog pollo loco. Kycklingfile med ris, guacamole, tortilla och salsa. Awesome! Efter det akte vi till Wal-Mart och jag fick antligen kopa mig en kamera! wohoo, den ar ra snygg. I love it. Men jag kan inte fa batteriet att ladda. Sen akte jag Elisabeth och hennes kompis Hannah pa bio och sag  The Timetravelers Wife, har den kommit till Sverige an? Det var en bra film, inte den basta men helt klart sevard! I eftermiddag ska vi pa nagons 50ars fest, tydligen ska nagra fran min skola vara dar sa det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: alice

pollo loco lät mega gott. blev svinsugen på guacamole nu.

hoppas du får batteriet att ladda snart!=)

2009-08-23 @ 16:54:31
URL: http://allizbralliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0