TGIF

hallåhallå, jag kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Har suttit och skrivit lite mejl till mina päron och stter och tittar på that's 70's show. Skolan idag gick mycket bättre, de var lite roligare ämnen och jag känner mig mera hemma och jag vet vars jag ska nu. Det är väldigt varmt här idag, ungefär 30 grader kan jag tänka mig. Nästan varmare kanske. Jag vet att ni vill att jag lägger upp bilder men jag har inte köpt en ny kamera än, blir kanske på söndag eller nått. För imorrn ska vi åka och lämna deras yngsta son Parick på college så hela dagen är typ uppbokad. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi skulle ut och äta italienskt om jag inte minns helt fel. När jag har fixat en nya kamera så tror jag att det blir lite roligare inlägg och lite mer för mig att skriva. Men håll ut! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0