Torsdag!

Svar pa lite fragor. Pa blueday har jag english, introduction to art, mixed chorus och theology. Theology ar typ religion, om den katolska laran. Och jag som inte ens ar katolik. Jag haller verkligen inte med om allt som de tycker och tanker. De ar helt emot abort osv. Men jag haller alla mina asikter inombords. Pa gold day har jag geometry, vilket jag garna skulle kunna byta bort, american history, PE (gympa) och spanisch. Jag har faktiskt lart mig att tycka om spanska. Jag ar i en liten enklare grupp an jag var i sverige sa jag behover inte jobba lika hart sa det ar ganska skont! Natt amne maste ju vara latt. Gympan ar ratt rolig, haha vi gor typ ingeting. I forrigar nar vi hade tennis sa bollade vi med ett tennisracket for oss sjalva i over en timme. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0