BORGIA KNIGHTS

Hallå. Äntligen hemkommen från familyreunion där vi spenderat hela dagen. Mycket nytt folk, så jag är helt slut i huvudet. I fredags var det peprally på skolan vilket innebär att lektionerna är lite kortare sen i slutet av dan samlas alla elever i gympahallen och där är det olika lekar mellan de olika skollagen. Tex football, cheerleaders och soccer. Sen spelar band och cheerleaders har en liten uppvisning. Efter skolan så gick jag och Laura, en finsk utbytesstudent som jag är med och anmälde oss till Club Tennis så nu på torsdag ska vi spela tennis efter skolan. Som tur är behöver man inte vara duktig, det är bara på skoj man spelar så. Efter det följde Laura mig hem vi åt middag osv, sen drog vi på årets första football match. Jag var helt lost och fattade ingeting. Men Borgia vann tillslut, yey!





Kommentarer
Postat av: alice

är. sjukt. avundsjuk.

var det mycket folk?

fattar inte heller något av football, men du får ju ta och lära dig reglerna;)

2009-08-30 @ 12:16:08
URL: http://allizbralliz.blogg.se/
Postat av: jenni och jennifer

asså hahaa du har ingen aning om hur mkt jag och jennifer sitter och avundsjuk på dig!!

vi har typ fantisterat om detta nu eeeeeeeett tag!

have fun guuuurl

2009-08-30 @ 16:03:43
Postat av: Albin

Vad nice med football! Antar att det var gaaaalen stämning! Men när basketsäsongen startar måste du ge oss lite update om lagets framgångar, för dom var ju tydligen väldigt bra? Okej...typ bara jag som bryr mig om det....men ändå :D

Simma lugnt in the U, S and A!

2009-09-01 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0