Washington, Missouri

Hej allihopa. Sorry för kass uppdatering! Har gått första dan i skolan idag. Jag var nervös inför varje klass jag hade, usch. vi har block scheman så timmarna är en och en halv timme långa. Och vi har fyra lektioner per dag. Så det är rätt okej. Vi har blå och guld dagar så det är ganska enkelt att lära sig dem. Ett schema på det gudliga och ett på det blåa om ni fattar. Jag trivs bra i min familj. De är jättesnälla och har ett stort fint hus. Jag vill inte sitta här vid datorn för länge, känner mig lite osocial. Men blir nog en uppdatering imorrn också. Byyyeeee!!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

hanna du har ingen aning om hur avis jag är!

ta massa bilder och glöm inte att skriva i boken!!

saknar dig, men ha de bäst där borta och NJUT!

2009-08-14 @ 11:26:11
Postat av: alice

åh låter helt underbart!

vilken tur att familjen är bra:)

thinkin of you! kjamiz

2009-08-14 @ 19:32:35
URL: http://allizbralliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0