BUSY DAY

Kass uppdatering den här helgen! Helgen var iallafall ganska rolig. I fredags gjorde jag inget speciellt, spelade Wii och for och åt hamburgare. På lördagen var vi somsagt på en till bridalshower och den här var lite mer påkostad. Det var på en jättefin resturang på St Louis Art Museum så vi fick svingod mat och en guidadtur i museet. Efter det åkte jag och min värdmamma Nancy till Chesterfiel och det var tänkt att jag skulle köpa julklappar men såklart hittade jag inga. Lördagskvällen spenderades med Laura föst på skolan för att fixa inför söndagens julkonsert sen hemma hos mig där vi proppade i oss kakor. Igår pratade jag med mamma lääääänge vilket var mysigt sen var det bara att åka till skolan där jag och resten av mixed chorus sjöng för fulla muggar.

Nu har jag precis kommit hem från skolan och hade tänkt att plugga lite historia. Efter skolan gick jag på ett snabbt möte om the spring musical som jag hade tänkt att "audition for". Om en och en halv timme igen ska jag vara på skolan där det är basketmatch så det är bara på med min cheeruniform :)




Kommentarer
Postat av: alice

hahahaha=D

2009-12-15 @ 22:53:11
URL: http://allizbralliz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag ser dig som en av tjejerna i Bring it on! ;)

Hur går det gumman, jag saknar dig! <3

2009-12-17 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0