PAPARAZZI

Hej! Tänkte att det kanske var dags med en uppdatering nu. Helgen har varit helt okej, inte varit nått såntdär wow var roligt. Igår åkte jag och Nancy på en bridalshower vilket är som en liten fest som bruden har innan hon ska gifta sig, det är inte en möhippa, det är senare! Det var trevligt, det var på en fin resturang som inte ens hade öppnat så det var splitterny. Maten var jättegod och jag vann faktiskt choklad. Man skulle gissa hur många snacksbitar det var i en skål och jag gissade närmast! Efter det åkte vi hem ett tag se var det bara att hoppa i bilen och åka till St Louis för att gå på 80års kalas. Var god mat där också med chokladfontän och allt, men jag kände typ inga där eller jo, Nancys alla sykskon men ja. Idag har jag inte hunnit göra nått och jag tror jag ska fortsätta att göra inget ett tag till!





Kommentarer
Postat av: Malla

Vilken fin och färgglad gran! :D

2009-12-07 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0