SAINT FRANCIS BORGIA

Kvällen var riktigt rolig faktiskt. Var tidig till matchen så vi tittade på när JV spelade också. JV är dom som inte platsar i Varsity och det är mest yngre personer som spelar i JV. Vi vann både JV och Varsity och det är ju himla great. Hann även ta lite kort inne i skolan som ni kan få se. En mycket rolig grej som hände ikväll är att jag nu är cheerleader. Jag är i JV så jag är inte i den bästa gruppen men det känns bra endå, är inte lika svårt. Så imorgon ska jag nog gå på träningen sen nästa vecka kommer nog bli min första match. Åh så roligt! Imorgon är jag ledig också så jag har en liten checklista

- Börja på mitt spanishproject
- Damma vardagsrummet och källaren
- Träning 15.15
- Klipptid klockan 17.00

Hoppas att jag får allt gjort under dagen men det lär jag nog. Nu ska jag klicka runt lite på forever 21 och se om jag hittar något snyggt!









Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att se bilder, det var fint mycket blått :) Du måste ta kort på din cheerleading outfit också ;)

2009-12-08 @ 15:30:56
Postat av: frida

åh ÄKTA high school!!

2009-12-09 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0