HAPPY NEW YEARS!

Gott nytt år allihopa! Nyårsafton idag och det taggar jag såklart. Planerna har varit lite oklara men nu är allt fixat och klart. Igår hade jag en riktigt mysig dag. Vi åkte till JCpenney och jag köpte örhänge och en ring till nyår och ett par svarta converse (245 kr!!) sen for vi och åt på Aldos och det blev en Supersalad och nån pasta med räkor och svamp. Efter middagen åkte vi till bion och såg Avatar. Den hamnar på min topp 10 av dom dåligaste och drygaste filmer jag har sett. Jag satt där i nästan 3 timmar och såg filmen, sov dom första tio minuterna sen gick jag på toa i typ 5 minuter bara för att dryga ut tiden. Nä, nästa gång det blir bio så ska jag se nån tjejig film istället.



Kommentarer
Postat av: jenno

asså whaaat

förstår mig inte på dig just nu!?!?!?

avatar är kanske den bästa filmen jag någonsin sett, något skummt har hänt med dig där nere!

PUSS

2010-01-03 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0