I LOVE FRIDAY



Åhnej, jag läste precis på vk.se att Tove åkte ut ur Idol. Tråkigt!! Hur som helst, fredag idag! Idag på rec spelade vi lacrosse, helt värdelös lektion haha skrattar seriöst hur mycket som helst på varje lektion för alla killar har sån jäkla skön humor och läraren är helt skum haha. Sist av allt på dagen var det peprally dock inte lika roligt som det var sist, men vi fick sluta tio minuter tidigare iallafall. Efter skolan åkte jag hem till Laura och vi såg på Superbad, jag slutar aldrig garva åt den filmen. Sen kom John och hämtade upp mig och väl här hemma så väntades ett jättefint julpyntat hus. Trappräcket upp till övervåningen är snurrad med ljusslingor, helmysigt! Något som jag inte får glömma är att min älskade Elliot fyller år idag (okej, igår den är typ 2 på natten i Sverige nu så, men för mig är det idag). 1 år, helt sjukt att det var ett år sedan du kom till världen! Och mormor fyllde år i onsdags, massa pussar och gratulationer från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0