LISTA

Favoritcafé: Waynes ofc
Favorittidning: Glamour, Veckorevyn, Seveteen
Favoritplagg i garderoben just nu: Nya svarta tunikan från H&M
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson, Nicole Richie, Kate Bosworth...Listan kan bli lång
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Köp rätt färg på din foundaition haha
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt, ljust
Mig själv med tre ord: Glad, vänlig, gillar att shoppaq
Jag tränar: Cheerleading
Jag ville bli när jag var liten: Pippi Långstrump, Kronprinsessa
Nu vill jag bli: Stylist
Humör just nu: Trött och uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: Horseradish
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon- eller nattmänniska: Skulle nog säga en morgonmänniska men det är mysigt att vara uppe halva natten också
Sparare eller slösare: Skulle vilja säga sparare men det är en fet lögn så jag är nog en slösare
Bästa film: Titanic, SATC the movie, Slumdog Millionaire osv
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Bio, fast promenader är mysiga dom med. Speciellt med mamma eller Moa!
Är du kittlig: Japp, magen och fötterna haha
Största svaghet: Kan vara blyg, vilket jag HATAR
Det här är jag bra på: Hålla rent och snyggt omkring mig
Chips, morötter eller godis? Hmm, alla tre!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat helt klart
Kaffe, te eller inget? Kaffe Latte och Te
Har du en besatthet? TV och shoppa kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0