SVAR

Svar till Maria: Jag hade egentligen inte förväntat mig så mycket. Jag tror om att jag förväntar sig att man ska komma till en rik familj i florida eller whatever så kommer man nog bli rejält besviken. Men jag är jättenöjd med min familj, kunde nog inte ha fått en bättre! Jag har faktiskt inte längtat hem så mycket heller men det beror nog på att jag trivs så bra i min värdfamilj, men för att minska sin hemlängtan så tipsar jag att hålla er sysselsatta hela tiden för då har man inte tid att tänka hur familjen, kompisarna osv har det hemma. Jag önskade att åka till Californien men hamnade i Missouri. Jag tror egentligen inte att det spelar någon roll vars man hamnar för huvudsaken är att man har en bra värdfamilj och en bra skola! Hoppas du fick svar på dina frågor!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för svar :D

2009-12-15 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0