finally..

Spanska provet var hur svårt som helst. Hade inte ens tränat på dativ och ackusativ objek, kom och hjälp mig! Nu ska jag lämna det bakom mig och börja plugga på nytt. Har typ tusen saker som ska vara klart nästa vecka. Att dom ska trycka in allt innan lovet! Efter skolan satt jag och tittade på That 70's show. Jag har verkligen underskattat det förut. Det är ju awesome, ska börja se det nu från första början nu hade jag tänkt! Ikväll blir det iallafall att vara med Moistois och kanske josefine, får se vad det blir. Jag är själv lite sugen på att se "När lammen tystnar", den går nämligen på tv ikväll. Imorgon blir det förövrigt plugg med Malin osv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0