Skitdag

Min morgon började bra med att jag hörde att Heath Ledger vunnit en Oscar för sin roll som Jokern i Batman: The dark knight och att Kate Winslet vunnit bästa kvinnliga huvudroll för The Reader. Efter skolan träffade jag mina gamla klasskompisar från nian Angelica och Lena. Vi fikade på NK och pratade massa goa minnen. Hur kul hade vi inte i högstadiet alltsååå? Åkte sedan hem och åt, skickade ett brev till STS och började med matten. Har matteprov på torsdag och jag känner att jag kommer få ett stor ig...Har verkligen ingen motivation till matte just nu. Måste iallafall fortsätta med matten nu och lite samhälls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey babe!

Snart är jag hemma från Afrika och då har jag tänkt att träffa dig!

Batman filmen är lovely, och jag har köpt en tröja härifrån med Jokern på. Rågrym. Du får se den sen!



Ta hand om dig så ses vi snart!

Pusspusspuss

2009-02-26 @ 18:29:18
Postat av: Emelie

Namnet försvann, men det var jag som skrev iallafall ;D

2009-02-26 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0