Trötter

Såhär dåligt som jag sov inatt har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv. Jag gick och la mig vid ett och en timme senare hade jag fortfarande inte somnat. Vid fyra gick jag på toaletten sen satte jag mig i sängen och läste typ en kvart. Jag var fortfarande inte trött efter det och låg seriöst vaken till klockan sex imorse. Då sov jag nästan två timmar, då gick jag upp och satte mig vid datorn till typ halv tio. Åkte till Malin vid tolv och pluggade lite. Blev serri ingen pluggning alls nästan, bara lite hyper på slutet. Vid halv fyra åkte vi till ladan och jobbade. Björlöven hade match mot Sundvall och dem förlorade med 2-1. Vi fick 100kr var och vi jobbade i fem timmar. Vilken slavlön alltså. Menmen, vi gjorde inte så mycket heller så. 100 kr är ju bättre än ingeting. Har nu varit hemma i någon timme och ätit en asgod middag, var typ kyckling och köttfärsspätt, bulgur och potatissallad, tzatziki och massa annat gött. Nu ska jag bara ta det lungt. Min kropp är typ död. Ha en bra lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0