Vi ser det snöar.

Nu snöar det för fullt här i Umeå. Bättre än de -25 dagarna i veckan iallafall. Idag ska jag försöka ta tag i lite plugg. Bl.a matte, håsa, samhälls och datakunskap. Blir en hel eftermiddag med datorn alltså om inte jag skulle träffa Moa en stund. Ikväll ska jag ut och äta med familjen och resten av medelmmarna i Nailheads, Jag kommer rulla hem efteråt, I promise. Läste att Oscarsgalan är ikväll också. Den börjar 23.55. Rå dålig tid men det sänds live från Hollywood så. Brukar alltid vara en sammanfattning av galan nån dag senare så det blir väl den man får se. Btw har ju Rachel Bilson förlovat sig i veckan med Hayden Christensen, har helt glömt bort att skriva det. Man får väl bara vara glad för hennes skull även om jag hoppades att hon skulle vara med Adam Brody.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0