Twistin' the night away

Min uppdatering i helgen har varit kass. Har lite av en bloggtorka kanske. Helgen har varit jätterolig iallafall. I fredags var jag först på stan med min pappa och Albin, vi köpte kostym till Albin för studenten sen åt vi middag på Costas. Efter middagen träffade jag Moa. Vi hade egentligen tänkt att ta det lugnt men vi träffade Jenni och Alice mfl. så vi drog runt på stan ett tag. I lördags var jag på stan med Moa, det var sjukt varmt så det var inte det bästa vädret att gå på stan i. Resten av dan lekte jag med Filippa. Efter maten drog jag, Alice, Jenni, Anna och Jennifer på bio. Vi såg My bloody valentine i 3D, haha det var ganska coolt faktiskt. Igår så var jag hos mormor hela dagen och firade morsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0