17.03

Idag har det faktiskt varit riktigt fint väder här i Umeå. När jag cyklade till stan idag var typ hela min byxa alldeles blöt av allt vatten som skvättade upp. Men bättre det än minusgrader. Jag och Moa var somsagt på stan, jag och köpte lite underkläder, ett armband och ett linne och vi gick som vanligt och tog en fika på Wayne's. Det var det enda kravet Moa hade för att hon skulle åka med mig till stan, det var om hon fick åka och ta en latte. Efter att jag kommit hem har jag inte gjort så mycket. Bara fikat och sett på tv. Ikväll ska jag ta det lugnt och städa i min garderob hade jag tänkt och se på Desperate och Lost för imorgon blir det ju skola igen...suck. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0