21.11

Idag har vi haft GA-dag på skolan. Det är en tema dag som idag handlade om "Vi och dom andra" det var om rullstolsbundna och handikappade. Jag, Maggan och Angelica drog ner på stan och åt lunch på frasses sen gick vi runt på stan ett tag innan vi begav oss tillbaka till skolan. Både jag och Angelica fick med oss en kjol hem från Gina Tricot. Sitter nu här i soffan i vardagsrummet och tar det lugnt efter ridningen, som förövrigt inte gick så bra idag. Borde egentligen plugga på spanskan om vi eventuellt har läxförhör imorgon. Imorgon är det också bestämt att jag ska möta upp Moa och köpa Umeå Open biljetter. Jag hoppas verkligen finns kvar några med tanke på att det är en vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0