En vanlig onsdag.

Nu har jag kommit hem från ridningen som by the way gick ganska bra idag. Åt en underbart god middag nyss, makaroner, köttbullar och brunsås. Kan det bli godare? Tror inte det. Ska läsa igenom samhälls inlämingen nu och se om jag ska ändra eller lägga till nått sen får mamma eller pappa läsa igenom det en sista gång. Ska bli så skönt att får den där helvetes uppgiften bortgjord. Ni fattar inte hur dryg den är. Måste läsa lite engelska också. Jag glömde boken med läxan i skolan men som tur är så ligger glosorna på fronter. Snart är det Grey's anatomy också. Mmmm säger jag bara. Har inte sett det på länge för mamma och pappa brukar ha bokat upp tv:n för dom ska se nått danskt program men nu när dom är borta är det bara att passa på.

Imorgon är en dag att se fram emot, först skola som dock inte alls är särskilt roligt men efter middagen ska jag åka till midgård och titta på ettornas teaterföreställning där Moa är med på ett hörn och efter teatern drar vi ner på stan och ser bio. Ska bli jäkligt najs! Hoppas filmen är bra bara. Nu blir det Grey's. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0