I'm just chillin

Idag har jag enbart tagit det lugnt. Vaknade av att min hund krafsade på dörren vid nio satt då vid datorn till halv tolv, duschade åt lunch osv. Har sedan varit duktig att skotta heeeela gården och gick ut med Tova på promenad. Eftermiddagen spenderades med min dator hehe. Hade ridning halv sex, vi hade teori så det var as slappt åkte hem åt, duschade igen. Trampade iväg till Moa och sen mötte vi Josefine och gick ner till Hemköp och sedan satte vi oss på Waynes. Mysig kväll helt enkelt. Och imorrn bitti åker dom till Stockholm och jag blir kvar i kalla Umeå. Uuuusch. Jag ska nog se till och ha roligt jag med. Imorgon ska jag träffa Frida och på kvällen ska jag och mami till H&H i Hörnefors. Puss!


Världens bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0