Tidsfördriv

Åkte till Malin efter maten och pluggade lite. Blev inte så jätte mycket gjord men bättre än inget. Vi såg på Desperate Housewives också. Så sjukt spännande det är nu. Kan inte vänta tills nästa vecka. Skulle egentligen kunna ladda ner det men näe, det är roligare att vänta! När jag kom hem åt jag ett wienerbröd och såg på Sex and the city - the movie. Har sett den hur många gånger som helst men jag blir aldrig less på den. Allt är så bra men kläderna är bäst. Jag vill ha allt! Nú vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är inte det minsta trött, och jag som trodde att jag skulle somna mitt under filmen. Kanske ska krypa ner i sängen och läsa lite ur Ps I love you. Låter bra tycker jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0