Times like these

Hela helgen har bara rusat iväg och jag har inte haft en enda tid för datorn. Filmen i fredags var helt okej. Inte sådär "wow" men den var sådär härligt lättsam. Igår gick jag först en promenad med Tova i det underbara vädret. Efter lunch gick jag och Moa på stan och jag köpte concealer och mascara sen mötte vi upp Josefine för en fika på Wayne's. På kvällen kom John, Linn, Filippa och Elliot på middag. Vi åt tacos och bara hade det mysigt. Efter maten var jag med Moa  och Josefine och vi spelade dart, ni vet pil och fixade varandras hår. Nördiga? japp, but I like it! Idag väckte mamma och Filippa mig klockan nio. Huuh. Jag gick upp, duschade och åt en snabb frulle innan vi drog iväg till mormor. Efter en stund kom John, Linn och Elliot dit. Vi åkte skoter och grillade korv. Väldigt skönt! Och vädret var asbra! Nu sitter jag här och ser på One Tree Hill. Resten av kvällen lär spenderas framför tv:n och skolböckerna. Lägger upp bilder från helgen senare! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0