Torsdag

Är jättetrött, skulle kunna lägga mig och sova. Det skulle vara jätteskönt men då vaknar jag väl klocklan sex imorgon bitti. Jag blev väckt igen imorse av Tova. Jag åkte ner till stan och träffade Frida efter lunch. Jag var duktig och gick till databutiken och frågade om hjälp till vårat trådlösa internet. Det har krånglat enda sen vi fick det och det var över ett år sen och ingen har fixat det än så jag tog saken i egna händer. Jag försökte fixa det när jag kom hem men vi kunde inte öppna programmet på den stationära datorn så jag får gå tillbaka med våran raouter(?) imorgon. Blev lite shopping på stan också. En rosa t-shirt från Cheap Monday och en satin aktig jacka från H&M. Visar er bilder senare. Efter middagen åkte jag och mamma till Hörnefors för att gå på H&H. Mamma köpte en tröja som vi typ ska dela på och ett par örhängen till mig. Får se vad det blir imorgon. Måste gå tillbaka till Databutiken iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0