Fredag den 13:de..igen!

Hallå! Blev tyvärr ingen uppdatering igår. Jag hade verkligen inte tid. Men både teatern och bion var bra! Såg i tidningen idag att den bara hade fått en 1:a, hur gick det till? "He's just not that in to you" hette den iallafalla, se den! Idag har jag varit i skolan och spelat upp den lilla pjäsen på draman. Så skönt att det är över. Jag var faktiskt inte så så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Ikväll ska jag vara med Moa och vi ska typ basta och sånt skönt. Imorgon ska vi åka och gratta Linn som fyller 25 imorgon och på kvällen blir det schlagerkväll med Moa, Josefine och Daniel tror jag. Ha en bra helg people!


Mitt goa fika!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0