COLORS OF THE WIND

den här måndagen har faktiskt varit riktigt bra. det var 20 grader varmt! och var en kvinna som var och hade en liten konsert så det var helt okej, även fast hon sjöng låtar om jesus haha. vi hade bowling på rec activities idag och jag ägde hahah! har lite läxor kvar att göra men dom kan vänta, jag är rå hungrig nu så jag ska nog gå ner och se om jag kan hjälpa till med maten. btw så gick jag, laura och aaron på bio igår och såg paranormal activities. den var skum men endå riktigt bra. se den!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag vill också se den! :D var den inte fett läskig? dog man inte?

2009-11-03 @ 14:09:00
Postat av: alice

visst vet du att den är på RIKTIGT? vågar inte se den haha.

2009-11-04 @ 08:23:11
URL: http://allizbralliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0