HAPPY THANKSGIVING

Thanksgiving idag och jag är taggad. Ska blir roligt att få äta kalkon och pumpkin pie. Helt seriöst jag kommer nog gå upp i vikt efter den här helgen. Hur som helst har jag lov nu. Igår hade vi halvdag på skolan och grandparents mass. Som en vanlig gudstjänst fast allas mormor osv fick komma. Efter skolan åkte jag, Laura och Aaron och köpte lunch på tacobell. Helt okej, dock lite överskattat. Jag och Laura dorg hem till mig och åt maten där och vi spelade wii osv. Klockan fem drog jag tillbaka till skolan för mitt första uppdrag som cheerleading manager på årets första basketmatch. Jag hjälpte till i början och tog fram alla saker osv. Borgia utklassade det andra laget. De vann med 83 - 24 eller nått sånt. Dom vann ju statechampionship i våras så dom är snuskigt bra. Hoppas dom vinner state i år igen för det skulle vara sjuuuukt coolt. Efter matchen var det tänkt att jag skulle åka hem och bara chilla med då frågade saloch Daleom jag vill åka till appelbees med dom och massa andra på middag. Så vi åkte dit och sen åkte vi bara runt litegranna innan vi åkte hem till sal. När jag kom hem vid tolvtiden så började Stephanie leta fram hennes gamla barbiedockor i min garderob så vi satt en halvtimma och garvade åt hennes barbies.


Kommentarer
Postat av: frida

tacobell<33

2009-11-26 @ 18:53:18
Postat av: jenno

saknar dig!!

du borde visa mer bilder, är så himla roligt att se!!

sköt om dig :*

2009-11-28 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0