HELGEN

Tänkte dra en liten snabb uppdatering om vad jag gjorde i helgen. Jag skrev förut om Thanksgiving vilket var en roligt dag med massa god mat! På fredagen åkte jag, Nancy och hennes vän plus hennes man in till St Louis till The Fox och tittade på Little House on the Prarie. Det var om TV-serien men det var en musikal och den var väldigt bra faktiskt. När vi kom hem från the city var det bara att skynda sig till skolan där jag skulle möta alla cheerleaders kom lite försent men. Matchen gick bra, jag tror dom vann med 30 poäng eller nått. Det var basket för ni som vill veta. Efter det åkte jag hem och umgicks med Stephanie och alla henns kusiner. Mysigt. På lördagen var det bara att skynda sig upp för att åka till granny och äta frukost. Hade hellre stannat hemma och sovit för frukosten var inget att hurra för, det var inte bara jag som tyckte det. På kvällen var det match igen så det blev en rätt lugn kväll. Igår så blev det ännu en tidig morgon för att åka till kyrkan sen åkte vi till ett ställe som sålde julgranar. Äntligen lite julkänsla! Efter det åkte vi hem och jag och Stephanie spelade Wii sen efter middagen åkte jag och Laura och såg New Moon. Vet inte rikigt var jag tycker om filmen än, den var väldigt deprimerande. Men Jacob, mmm vill ha honom nu!






Kommentarer
Postat av: alice

haha jäklar vilken tomte alltså...

2009-12-01 @ 23:54:02
URL: http://allizbralliz.blogg.se/
Postat av: jeenne

jag döör så fina hundar hahahah!

hoppas du har det supert!!

2009-12-03 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0