I'M DOWN

här på bloggen har jag nästan bara skrivit om hur bra allting är och hur mycket jag trivs i min familj och så men nu orkar jag faktiskt inte hålla det inom mig längre. min familj är fortfarande jättebra, jag kunde inte fått en bättre familj men skolan. jag känner mig som världens största loser på skolan och att min personlighet bara försvinner när jag är där. jag har laura och angela (som jag inte riktigt tycker om) men sen är det som att alla andra behandlar mig som luft. killarna är okej, dom är roliga och pratar iallafall lite med en men tjejerna är inte ett dugg intresserade av att lära känna mig. jag tror jag pratar för laura i det är fallet också. jag vill veta vad jag gör fel. okej jag kanske inte pratar så mycket men det är inte så lätt att ta för sig när alla behandlar en som om man är luft. hemma i sverige kanske inte babblar på som en tok i klassrummet heller men där har jag endå massor med vänner. t.o.m en tjej som är ny på skolan som är amerikan har inte hittat nån att vara med, så det kan inte vara vårat fel. det är dom jäkla clique grupperna, seerri. kill me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0