thursday i don't care 'bout you

igår höll jag verkligen på att frysa ihjäl, det var inte ens kul. vi åkte typ en timme för att se på när min skola spelade football och det var en avgörande match som dom förlorade så nu blir det inge mer football för i år. jag köpte iallafall varmchoklad men såklart så bränner jag tungan så den gör fasligt ont idag..:( matchen var typ en timme härifrån så när vi åkte dit åkte vi på feeeeeta motorvägar. kan aldrig sluta att fascinera mig av dom, när ena sidan är proppad med röda ljus och den andra av vita ljus. coolt! idag var en vanlig dag at school, efter skolan så var det cheerpractise som jag stannade och tittade på. vi såg en film från förra årets state eller nått, vissa av skolorna hade verkligen grymma cheerleaders. ikväll ska jag plugga, det blir geometry och spanish. helt okej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0