TODAY IS A GOOD DAY

okej, överreagerade nog lite igår. men vissa dagar ser allt bara svart ut. men idag är det en riktigt bra dag. vi hade half day så jag och Hannah och Melissa for och åt på burgerking, mumma. Har precis stigit innanför dörren nu faktiskt. ska nog plugga lite så jag inte behöver få ångest i chicago att jag har massa läxor att göra när jag kommer hem. btw måste berätta om gårdagens bravader, shit pommes haha. igårkväll så släppte min värdpappa ut hundarna på gården vid halv sju och klockan halv tio så gick han ut och ropade att dom skulle komma in, men tor ni dom är på gården? nej. han blir jätteorolig eftersom att det är han "sweeties" hahaa så han och nancy åker ut och letar efter dom i bilen men dom hittar inte hundarna. så imorse när nancy kom hem från gymmet så ringde hon polisen och såklart hade dom hämtat upp hundarna igårkväll kvart i åtta, så hundarna hade typ varit ute i lite mer än en timme och hunnit rymma från gården. och det var typ bara här nedanför huset också. så polisen hade lämnat hundarna på humain society så nancy fick åka dit idag och hämta dom haha. vilka jäkla hundar och bella som är på löpen också. haha

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: klart jag är :D tack så mycket!

2009-11-18 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0