ÅHVILKENHÄRLIGDAG

den här dagen har flytit på bara bra. känns som måndag men då blir jag så glad när det faktiskt är torsdag. efter skolan kom stephanie och hennes kompis och hämtade upp mig och laura och vi åkte och tog ut pengar. sen släppte dom av mig på skolan igen där jag gick på cheerleadingpractise för att prata med deras coach om mitt jobb som cheerleadingmanager (ja, jag tog tillslut det erbjudandet. är dock fortfarande arg på mig själv för att jag inte tog upp cheerleadingen i början). efter det åkte och köpte glass med hundarna. när vi väl var hemma väntade ett ett mycket efterlängtat paket från mina älskade päron!! det innehöll jeans, kvarglömda trosor (hihi), hoodie, nagellack, böcker, västerbottenost, knäckebröd, nya lars winnerbäck skivan och godis. ikväll blir det hemmagjord pizza till middag sen blir det nog wii spelande. måste träna, måste träna. suger nämligen på att sorters tvspel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0