BORING

nu har laura flyttat och det känns ganska skönt faktiskt även fast det kommer bli ganska tomt. men hon kommer följa med mig hem efter skolan varje dag för hennes nya värdbror har footballträning varje dag efter skolan så. igår gjorde jag inget speciellt på dagen, spelade cluedo, guitarhero, mariokart osv. på kvällen så åkte vi på en dinnerauction, först åt vi middag sen var det aktion eller vad det heter. när vi kom hem var jag helt död, jag tror jag hade feber för jag frös hur mycket som helst och min kropp var helt öm. idag så har jag varit i kyrkan, städat rummet och pratat med pappa. måste egentligen plugga men jag orkar inte. så drygt.

 


Kommentarer
Postat av: josefine

beslutsångest med vad?

men härligt!!! åh hanna fuck vad man saknar dig och FUCKFUCKFUCK vad snygg du var! såg bilder från något inlägg innan!!

2009-10-19 @ 20:39:20
URL: http://busifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0