NONBELIEVER

har precis bytit om till vanliga kläder även fast jag varit hemma i några timmar men jag måste säga att det är ganska skönt att gå runt i skoluniformen hemma, den är ganska bekväm hehe! blir så förbannad på min kamera, jag ahr försökt hitta en funktion så man kan ta svartvita bilder, sepia osv men har inte hittat det så jag tittade i handboken och där står det precis hur man ska göra och det står att kameran ska ha svartvita funktioner men tror ni det finns eller? näääe. den symbolen som finns i handboken finns inte på min kamera. blir bara så himla störd. haha näe nu till lite gladare saker, imorgon har vi bowling på gympan hihi. förra veckan gick våran gympalärare igenom hur man bowlar i en och en halv timme haha. Ikväll efter middagen ska jag till banken och ta ut pengar så jag kan betala en del av skidresan till wisconsin i januari, peppad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0