TTTTUESDAY

okej, bowling är inget för mig. hela den club bowling består av freshmen killar och kommer jag någonsin bli vän med dem eller någonsin hänga med dom? nej aldrig. så nope, ingen bowling..som ni kanske har märkt så har jag svårt för att bestämma mig för vad jag ska göra. men nu har jag faktiskt bestämt att jag ska gå med i spanishclub sen no more. tydligen så gör man inte så mycket där och angela är med i klubben så det ska nog gå bra. måste bara ta och prata med läraren imorgon. haha jag är världens största tönt. ajaaa. ikväll ska jag fixa mina naglar och se på 90210 sen måste jag åka och köpa nya skor för jag kan ju inte gymma i keds heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0