UPDATE

seriöst ingeting händer i mitt liv just nu.. i brist på annat kan jag berätta lite vad jag gjorde i skolan idag. min junior advisment lärare frågade mig för hundrasjuttioelfte gången vars jag kom ifrån och om laura fortfarande bodde hos mig..dryg eller vad. på american history så frågar en kille i min klass: vad är en potato bar? läraren ba det är en stor potatis och han säger tillbaka vaa ska vi bara få en storpotatis till lunch. men nej den är såklart fylld med massa annat grejs. när lektionen nästan är över pratar alla killar fortfarande om den feta fyllda potatisen...haha sjukt kul vare iallafall. var och gymmade i morse, jag är stolt!!! :D

 


Kommentarer
Postat av: jeennööö

saknar dig jätte mycket, och jag hoppas att du har det bäst!! som jag redan sagt tusen ggr men säger det igen, är sjukt avis på dig!

Kramkram, hare gött!!

2009-10-02 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0