WHAT IS AN AMERICAN

hitills har engelska lätt varit bland dom tråkigaste ämnena ever, men idag fasiken vad jag garvade alltså. läraren skrev på tavlan ba: "what is an american?" sen skulle vi svara på det och han tittade på mig och laura och jag ba: "a person who is fat, loves fastfood, big cars and listen to country" och alla börjad garva inklusive mig haha. sen började dom snacka om hur america är värsta supernationen och då gjorde laura värsta minen och läraren ba: "oh you should just have seen lauras face" och alla börjar rågarva igen hah....sen började en kille i klassen ba: "jag gillar andra länder typ canada, europa är värsta coolt" haha stupid även fast han förklarade nästa sekund att han visste att europa inte var ett land! haha hoppas att ni fattade nåått


Kommentarer
Postat av: moa

i miss you babe!!1

2009-10-20 @ 17:57:21
URL: http://moagullbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0