WONDERING

innan jag kom hit uppskattade jag verkligen inte sverige och umeå tillräckligt, men nu när jag är här i usa så känner jag hur bra sverige egentligen är. jag saknar friheten jag har hemma. tex efter skolan i sverige kunde jag göra vad som helst, drog ofta en runda på stan, fikade med kompisar osv men här måste jag vänta på skjuts och sen hem och samma visa varje dag. här är det en massa klubbar och allt som man ska gå med i för att kunna göra nått på fritiden. och vad jag än ska göra här måste jag be om skjuts, så man är inträngd på nått sätt. men jag gillar det här endå, vissa dagar önskar jag att jag vaknade upp hemma i umeå istället för washington, missouri. men nästan varje dag tänker jag på hur himla mycket roligare jag har det här en hemma, för här är det någonting nytt nästan varje dag!
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0