Helgen

Hello. I Helgen har jag faktiskt inte gjort så himla mycket. I fredags var det footballmacth,igen. Igår gjorde vi inte  så mycket, jag och Laura bestämde oss för att ta en promenad och nrä vi var mitt i ett villaområde började det åska,blixtra och spöregna men som tur var stannade en trevlig kvinna och skjutsade hem oss. Crazy europeans! På kvällen var vi på en gudtjänst som Nancys bror höll (han är präst) efter det for vi ut och åt. Jag skojar inte när jag säger att jag åt världens godaste pommes! Idag har jag bara suttitoch tittat på tv, tagit en promenad med hundarna, pratat med mina päron och så. Måste ta och göra lite läxa också..




Ena sekunden såg det ut såhär


sen såg det ut så här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0