Från helgen

Kanske ska berätta lite mer om min helg. Fredagen var det footballmatch som jag skrev om tidigare. I lördags så var det familyreunion. Massvis med nytt folk hela tiden, så jag var helt slut när vi kom hem vid 10 på kvällen. Kanske inte den roligaste dagen, men det var trevligt att träffa mera släktingar. Och den familyreunion vi var på nu var liten, det var bara syskon och mamman där så jag undrar hur mycket folk det kommer vara där när det är heeeela släkten. På söndagen beslöt jag och Nancy oss för att åka och shoppa på Chesterfield mall. Blev en massa shopping för min del på american eagle, forever 21, victoria's secret, hollister osv. Efter det åt vi på en resturang som hette Cheesecakefactory det var god mat och en underbart god cheesecake till efterrätt! När vi åkte hem körde vi in till ett område där bara rika människor bor, det var en sånt där litet hus innan man kommer in till kvarteret, egentligen ska det sitta nån där som kontrollerar vilka som kommer in men grinden var öppen så. Ni som har sett O.C vet vad jag menar, ni vet när California börjar spelas och grinden öppnas, precis sån där var det. Husen var iallafall BIG och lyxiga och snygga och ja. Blir så avundsjuk på folk som bor där. Jag tror det var en pensionerad Cardinalspelare (baseboll) som bor där och de är dom som tjänar mest pengar i sportkretsen i USA så ni fattar kanske?


Kommentarer
Postat av: josefine

åååh seriöst det kommer inte kunna gå med liksom ett helt år!

ÄVEN TYCKER JAG ATT DU KAN BE DOM ÖPPNA VICTORIAS SECRET I UMEÅ KANSKE?

2009-09-02 @ 09:36:47
URL: http://busifie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad köpte du egentligen?? :)

2009-09-04 @ 12:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0