FRIDAY

Äntligen fredag! Vädret är bra igen även fast det är lite kyligare men hallå det är slutet av september och man kan gå i shorts så jag ska inte klaga. Idag var det dressdown day igen, det är dom bästa dagarna. Jag klär typ upp mig medans alla rikiga amerikanare har på sig fula mjukisbyxor och skol t-shirts. Igår åkte vi och shoppade efter skolan. Det var mycket trevligt! Jag blev mycket förvånad när jag såg att dom hade H&M så jag kom ut därifrån med en skinnjacka och en gråtröja. Vi gick senare till Abercrombie and Fitch och vet ni vilken låt som spelades där? Tokio med Danny!!! Sjukt haha, vi sa det till han som jobbade det där och han trodde typ att det var tokio hotel eller nått haha. Sverige börjar ta sig, först H&M och sen Danny! Köpte också ett par jeans och smycken på Forever 21!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0