PUST

Hej igen. Somsagt här sitter vi inte och slöar i tvsoffan en fredagskväll, iallafall har det inte hänt under de veckor som jag har varit här. Jag, John, Nancy, Stephanie och John och Nancys kompisar for ut och åt på Los Cabos. Det måste jag säga är det bästa stället vi ätit på sen jag kom hit. I love their food! Den här gången blev det Nachos los cabos som är nachos med grönsaker, kyckling, smält ost osv. Älskart! Efter det åkte jag nästan direkt till football matchen på Washington High. Dem vann, det går bra för båda Washington lagen! Jag träffade några av Elisabeths vänner och såg även några kända ansikten från min skola. Efter det åkte jag hem och satte mig och såg Marley&Me med Stephanie. Vilken underbart bra film. Om man har sett den så älskar man sin hund ännu mer. Nu saknar jag min Tova!! När vi pratar om hundar så kommer jag och tänka på mat. Jag äter så himla onyttigt här. I söndags åt jag hamburgare med pommes frites, äter sockrade flingor till frukost. Åt hamburgare med pommes i tisdags, åt pommes med smältost till lunch för nån dag sen. Åt chinamat i torsdags, och nachos med massa ost idag. Plus att jag har druckit lemonade, ätit några oreos dem senaste dagarna. Jag kommer vara smällfet när jag kommer tillbaka. Men när vintern kommer om någon/några månader så ska jag bege mig till gymmet nån gång i veckan. Nu ska jag gå och lägga mig, har inga planer för imorgon men det händer nog en hel del imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0