SAYCHEESE

Hej! Jag vet att jag suger på att uppdatera men det har sina förklaringar. Dels har mitt internet varit kaputt, ibland har jag internet och ibland är det bara borta. Sen bor Laura här nu, en finsk utbytesstudent som jag umgås med, hon har haft trassel med sin värdfamilj så hon stannar här i några dagar nu så jag har inte haft så mycket tid över till datorn. Idag hade vi pictureday på skolan, på picturday är det dress-upday. Vi måste ha kjol och klänning osv. Ikväll blir det att se 90210 och sen ska vi åka till Wal-Mart för lite småshopping. Måste ha ansiktsgrejer och så.




Kommentarer
Postat av: alice

megasnyggt linne

2009-09-16 @ 15:56:53
URL: http://allizbralliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0